Kreatív rombolás

2013. március 28. 10:19 - reklamfogo

legoads.jpgA reklámszakma egyik kulcsszava a kreativitás. A jó reklám nem egyszerűen megmutatja nekünk a terméket és azt mondja, hogy ez tök jó, vedd meg, hanem valami ötletes, humoros, ugyanakkor a produktum hasznát kiemelő dizájnnal próbál ránk hatni.

Vagyis úgy, mint ez a Lego reklám itt. Első pillantásra talán fel sem tűnik, mi itt a lényeg és a csavar, de aztán elemi erővel robban be. Ötletes? Tutira. Humoros? Még szép! Kreatív? Naná! Még a szlogen is azt mondja "Crativity forgives everything", azaz "A kreativitás mindent megbocsát". (Ráadásul gyerek is van a képen, ami ugye fontos kelléke a hirdetéseknek.)

Ha az én lányom tenne ilyen, én biztos megbocsátanák neki, sőt több Lego-t vennék. És épp ez a cél, mert ne feledjük, a reklám, akármilyen kreatív is, egyetlen célt szolgál: eladni a terméket.

Szólj hozzá!
Címkék: Egyéb Sajtó Print

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr455177230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása