A reklámszakma egyik kulcsszava a kreativitás. A jó reklám nem egyszerűen megmutatja nekünk a terméket és azt mondja, hogy ez tök jó, vedd meg, hanem valami ötletes, humoros, ugyanakkor a produktum hasznát kiemelő dizájnnal próbál ránk hatni.
Vagyis úgy, mint ez a Lego reklám itt. Első pillantásra talán fel sem tűnik, mi itt a lényeg és a csavar, de aztán elemi erővel robban be. Ötletes? Tutira. Humoros? Még szép! Kreatív? Naná! Még a szlogen is azt mondja "Crativity forgives everything", azaz "A kreativitás mindent megbocsát". (Ráadásul gyerek is van a képen, ami ugye fontos kelléke a hirdetéseknek.)
Ha az én lányom tenne ilyen, én biztos megbocsátanák neki, sőt több Lego-t vennék. És épp ez a cél, mert ne feledjük, a reklám, akármilyen kreatív is, egyetlen célt szolgál: eladni a terméket.