Az teljesen nyilvánvaló, hogy a reklámszakma kreativitást igényel, méghozzá nem is keveset. Általánosságban elmondható, hogy minél kreatívabb, annál jobb. A WWF most bemutatott hirdetése egy ilyen "topmodell", az emberi leleményesség és alkotókészség egyik iskolapéldája.
Adott egy jeges maci a tenger közepén és nyilvánvalóan a jégmezőt keresi, amely a globális felmelegedés következtében erősen szétszabdalódott. Elkellene tehát egy kis segítség medvénknek, hogy visszataláljon a társaihoz. És itt jön a kreativitás, a jégmezőre visszavezető utat hófehér egérmutatók jelentik, mert ahogy a szlogen mondja "Click to help", vagyis "Kattints, hogy segíts".
Az is megfigyelhető, hogy egy kreatyv ötlet nem igényel túl sok elemet, színt, formát stb., csak épp annyit, amennyi az üzenethez kell. Szerintem bombasztikus ötlet és pazar megvalósítás, el tudom képzelni, hogy a zsebembe nyúljak és adakozzak az ügyért - és ez a hirdetés célja.