Imhol a december, az első téli hónap... van már a kocsidon téli gumi? Mert ha nem, akkor még megfontolhatod a Goodyear ajánlatát és igazi tapadós abroncsot is vásárolhatsz. Hogy mennyire fogja az utat? Hát... látod a képen, nem?
Nagyjából így lehetne összefoglalni a Goodyear reklámötletét, ami érthető és világos. Ugyanez nem mondható el a grafikai megjelenésről, mert nem érthető és nem világos. Nem érthető, mert egy ilyen képet a célközönség (30+ férfiak) kb. 2 másodpercig néznek, mivel valamilyen gyermekreklámnak vagy női dolognak vélnek. Nem világos, mert maga a kép sötét színekkel operál.
Ráadásul a kislány inkább hasonlít egy amolyan kiscsaj Chucky-ra, mintsem egy kedves gyermekre. Azt hiszem erre mondja az amerikai, hogy "scary", azaz, "félelmetes". Egyszóval jó ötlet, gyenge kivitelezés.