Sok politika után evezzünk békésebb vizekre, itt van mindjárt a Snickers édesség reklámja. Mennyivel barátságosabb, ugye?
Tréfát félretéve, fantasztikusan jó lépi kidolgozottság, vicces ötlet (izzócsere a világítótoronyban), eltalált szlogen ('Big job to do? Get on with it!', azaz 'Nagy munka? Csak csináld tovább!'). Gondolom a tervezők szerint nassolj el egy Snickers-t és fogj hozzá a munkához.
A sok pozitívum ellenére azért kicsit kesernyés a szájíz, mert nem vagyok biztos benne, hogy egy csoki ad annyi erőt, lendületet, bátorságot, lelkierőt, hogy belevágjak egy nehéz feladatba. Inkább jutalomként tudom elképzelni eme édességet, de ez nyilván a neveltetésemből ered, miszerint én sosem bátorításként kaptam csokit, hanem sikerdíjként. Mindez a hirdetés nagyszerűségéből semmit sem von le, sőt, lehet, hogy adaptálnom kell ezt a szülői hozzáállást.
Hogy mi mindent lehet tanulni a reklámszakmától!