Régi mondás, hogy a történelem ismétli önmagát. És az is, hogy nincs új a nap alatt. Ezek a bölcsességek a most bemutatott reklám kapcsán jutottak eszembe, hiszen képi megvalósítása erőteljesen hajaz egy korábbi hirdetésre, csak ez nem tampon, hanem sampon.
Maga az ötlet természetesen érthető, minden figyelem a hajra tapad, elvonva a tekinteteket a bugyi és a szoknya furcsán megbomlott térbeli lokalizációjáról. Persze egy 90 vitamint és tápanyagot tartalmazó sampontól ez a minimum. "It's a miracle, they'll only notice your hair', azaz "Ez egy csoda, csak a hajadat fogják észrevenni", mondja a szöveg, de azért erre nem fogadnék nagy összegben. Legalábbis hátulról nézve biztos nem ez lesz a leginkább tekintetvonzó részlet.
Szerintem maga az elképzelés nem rossz, de valamilyen más "figyelemelvonó" elemet kellett volna használni, például cikis smink, vagy magán felejtett pizsama.