Nem tartok ugyan ilyen irányú kritikától, de mielőtt szó érné a blog elejét azzal kapcsolatban, hogy a külföldi reklámokat magasztalom, a hazaiakat pedig porlasztom, jöjjön egy idegen kudarc.
Kudarc, mert más szóval, már csak a grafikai megjelenése miatt is, nem tudom jellemezni az Ironage sportital hirdetését. A győzelemre törekvő sportoló természetesen maximálisan rendben van, a szétcsúszott arcot azonban nem tudom mire vélni, ráadásul nem is esztétikus az összkép.
Valami halvány magyarázat felsejlik, ha hajlandóak vagyunk a szürkeállományunkat megdolgoztatni. "Keep improving", azaz "Fejlődj", mondja a szlogen és ha jól megnézzük, a szétesett arc kis kockákban van, amelyekben apró számok vannak 1-től 30-ig. Persze, naptár! Vagyis napról-napra fejlődhetünk, ha ezt isszuk! De ha így nézzük, akkor például 8-án előrébb tart a feje, mint mondjuk 20-án. Persze ha a hétvégéket nézem csak, akkor látom a fejlődést.
Akárhogyis legyen, a hirdetést leginkább a nem nyert kategóriába tudom besorolni.