Szeretem, amikor a reklámkészítők láthatóan reagálnak a körülöttük zajló eseményekre és figyelemmel vannak a világra. Ezt abból szűröm le, hogy saját kreatív fantáziájuk helyett egy létező alakot, dolgot vagy jelenséget ragadnak meg.
Ez a mostani hirdetés is ilyen, dacára idétlenségének. A kizárólag vegetáriánus ételeket ajánló Mango étterem marketingeseinek javára kell írni, hogy egy aktuális, népszerű és figyelemfelkeltő karaktert találtak az ötletükhöz, Hannibal Lecter személyében, ugyanakkor nem biztos, hogy egy thriller/horror véreskezű szereplője a legjobb reklámarc egy étteremnek.
"Meat eaters are only allowed to watch", mondja a szlogen, azaz "A húsevők csak nézelődhetnek". Nem egészen értem a dupla korlátozást a szájzár és a kirakatüveg képében, szerintem a szájzárat egy másik szituációban ütősebbre lehetett volna venni.