Egy csöpp kecsöpp

2014. szeptember 22. 11:19 - reklamfogo

werder.jpgAkárcsak a filmek, a reklámok is egyre több látványt használnak - legalábbis, ha a lenyűgözés a cél. A sok egyszerű, de nagyszerű és a még több "jajj, ezt nem kellett volna" hirdetés között azonban időről-időre felbukkannak a "rengeteg időm és pénzem van, ráadásul értek a Photoshophoz" típusú reklámok is, mint például ez a mostani.

A Werder ketchup úgy gondolta, elég lesz a hagyományos paradicsomszósz reklámokból, amelyekben a tészta vagy a hamburger viszi a főszerepet és itt az ideje egy ütősebb ötletnek. A zöldségekből felépített űrszörny telitalálat, felnőtt és gyermek szemszögéből egyaránt. Talán egy picit félelmetesebbre sikerült, mint azt gondolták, de legalább maradandóbb a hatás. Amúgy pedig a célcsoport gyermekek még talán ki is nevetik.

A szlogen, stílszerűen ketchupos-művérrel: "Makes vegetables less scary", azaz "Kevésbé ijesztővé teszi a zöldségeket". Nem tudok erről véleményt formálni, mert nem eszem a zöldséget ketchuppal (nem félek tőlük nyersen sem, pláne párolva), de teljesen rendben van, pláne gyerekszemmel, akiknek bármi megehető, ha elegendő cukor vagy ketchup van benne.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr246718979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása