Félek, nem jött be

2014. szeptember 25. 12:57 - reklamfogo

playland.jpgEgyszer volt, hol nem volt, egy reklámszakember(?), aki azt a feladatot kapta, hogy készítsen egy jópofa hirdetést a Play Land nevű vidámparknak. Sok-sok töprengés és kávés-cigis éjszaka után, a szakember(?) a homlokára csapott és eszelősen dolgozni kezdett. Nos, valahogy így születhetett meg a képen látható reklám, amely pont olyan fájdalmas, mint a fogorvos.

Egyszerűen már az is komoly intellektuális erőfeszítést igényelt, hogy eldöntsem, akkor most vidámparkot reklámoznak fogorvossal vagy épp fordítva, fogorvost vidámparkkal? "Fear made fun." mondja a szlogen, ami annyit jelent a mi nyelvünkön, hogy "A félelem viccessé téve." (vagy valami nagyon hasonlót). Ez vonatkozhat a fogorvosra is, ott félünk, de valahogyan viccessé teszik a számunkra (lásd bohócdoktor). A hullámvasúton való parázás azonban csak a talajon állva vicces dolog, bent ülve halálosan komoly. 

Szóval, ha a grafika jól is sikerült, az üzenet kétértelmű lett. Ráadásul arról sem vagyok meggyőződve (poénosan szólva: attól félek), hogy ez a legmegfelelőbb módja egy vidámpark reklámozásának. A fogorvos látványa ugyanis elveheti a kedvet a mókázástól, nem beszélve arról, hogy meglehetősen rossz szájízt ad az egész képnek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr326730435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása