A tejivás népszerűsítésére számos próbálkozás volt már, meztelen nőktől gyerekekig. Ez a most feltálalt reklám is ebbe a sorba áll be, de újszerű és lendületes módon. A célközönség feltehetőleg az ilyen mutatványokra képes fiatalság, de az is, aki ilyet nem tud, de szeretne.
A Milk Life az amerikai tejipari vállalatok közössége, akik nyilván abban érdekeltek, hogy minél több tej fogyjon a boltokban. Ha ilyen hirdetéseket dobnak be, akkor minden esélyük meg is van rá. "What 8 gramms of protein looks like when you're breaking the laws of physics." mondja a szöveg, azaz "Miként néz ki 8 gramm protein, amikor fittyet hánysz a fizika törvényeinek." Ebben az a szép, hogy egy pohár tejtől ugyan nem lesz ennyi energiád, de a szöveg és a kép maximálisan a helyén van, látványos, ötletes, hihető.
"Start your day with the power of protein", szól az apróbetűs rész, vagyis "Kezd a napod a protein erejével." Ez egy régi igazság, de a köntös új. Egyébként már a hirdetés színvilága is sugall valamit: a háttér szürkés, az előtérben lévő alak élénk színű. Ebből mindenki levonhatja a következtetést, hogy mi a jobb.