Azért jó lehet olyan cégnek vagy produktumnak reklámot készíteni, amelyet jól ismernek az emberek, mivel sokkal nagyobb kreatív szabadságot élvez a tervező. Gondoljunk csak bele, a Coca Cola gyakorlatilag a logójával hirdet, de a Nike sem viszi túlzásba.
Ez csak arról jutott eszembe, hogy a Mini is egy ilyen márka, amelynek nem kell túl sok körítés, mert közismert. Mint azt a bemutatott hirdetés is illusztrálja, a képen nem is szerepel a termék, az autó maga, csak egy tulajdonságának ábrázolása. Nem éppen irigylésre méltó sminkkel ellátott barátunkat azonban csöppet sem aggasztja a kinézete, sokkal inkább örül annak, hogy a Mini cabrio változatban is elérhető lesz hamarosan. Ehhez a szlogen, "Always open.", azaz "Mindig nyitva.", fantasztikus ötlet.
Bár erősen kétlem, hogy szeretnénk úgy festeni, mint a képen látható úriember, azért értjük a reklám humoros túlzását és nagyszerűségét. Persze nem tudom, mit szólnának, ha valaki benyújtaná a kórházi számláját vagy perelné őket a hirdetés komolyan vétele során elszenvedett fagyási sérülések miatt. De ahogy a Mini-t elképzelem, ennyit megérne nekik a spontán reklám.