Konyha-nindzsa

2014. november 25. 12:01 - reklamfogo

phil_chop.jpgManapság valamivel könnyebb helyzetben vannak a marketingesek, mint mondjuk 50 évvel ezelőtt, mivel bármit is találnak ki, a grafikusok el tudják készíteni, méghozzá élethű kiadásban. Fél évszázaddal ezelőtt is megoldották ezt, de akkor még kézzel rajzolt formában vagy valami maszatolással, de igazából nem tudtak olyan hiteles képet festeni, ami becsaphatta a publikumot. Ugyanis ha rajzolva volt, egyből gyanakodott az ember, hogy ilyen a valóságban nincs.

Mindez erről a Philips reklámról jutott eszembe, amely kétség kívül egy illusztris példája ennek a tételnek. A darabológépben elhelyezett négy kés szemléltetése egy nindzsa-párossal penge ötlet, és ráadásul abszolút találat is. Mint a szlogen mondja: "Quick and quiet", azaz "Gyors és halk". 

Nyilván nem lett volna gond kézzel belerajzolni két kardos alakot egy darabolóba, de azért valljuk be, a mai technika sokkal életszerűbb ábrázolást tesz lehetővé. De senki ne gondolja, hogy tényleg két mini nindzsa van a konyhagépében, mert a Philips ezen az alapon nem perelhető!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr926931325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása