Ma van az amerikai Hálaadás napja, ezért következzen egy idevágó reklám, méghozzá a klasszikus időszakból, ha már a legutóbbi bejegyzésemben a korabeli hirdetéseket emlegettem. A Hálaadás egyik elmaradhatatlan kelléke a pulyka, érthető tehát, hogy sok veszekedés előzhető meg, ha a szakács szárnyal, amikor ezt a szárnyast készíti (de rossz szóvicc).
Éppen ezt a remekelést van hivatva elősegíteni a Reynolds Wrap, ami alumíniumfólia, amelynek használatával a pulykának több fehér és több sötét húsa lesz, ráadásul szétveti az íz is - legalábbis ezt ígéri a számos felirat egyike. De ez még nem minden! A bal felső sarokban háziasszonyunk a saját tükörképét is láthatja a fóliában, nem is akárhogy: "Lo and behold! She's a Champion Chef with amazing Reynolds wrap." mondja a szlogen, amit úgy fordíthatunk, hogy "Nézzenek oda! A lenyűgöző Reynolds fóliával ő egy bajnok szakács." (Mondjuk én elsőre tengerésztisztnek néztem, de ez az én bajom.)
A hirdetés extrája, hogy receptet is közöl, ráadásul kizárólag a Reynolds fólia használatával (hogy más alufólia miért nem jó, azt nem részletezik). Érdekes adalék, hogy mennyi szöveg van a hirdetésen, különösen a mai reklámokkal összehasonlítva. Manapság egy ilyent tervet azonnal lesöpörnének a marketingesek és valószínű soha többet nem kérnének ajánlatot attól a reklámcégtől.