Eredetiségből jeles

2014. december 08. 16:35 - reklamfogo

Az egyik mesehős után következzen egy másik, ezúttal egy hölgy. A NÉBIH vadonatúj kampányának plakátján láthatjuk Hófehérkét, amint éppen alternatív befejezést készül adni a róla és a hét törpéről szóló mesének, ugyanis visszautasítja a mérgezett almát, amely ugye mégis csak az egész történet alapja.

nebih.jpg

A realitás területére evezve el kell mondjam, hogy habár a megvalósítás "hazai", az ötlet mindenképpen világszínvonalú. Akik rendszeresen olvasnak, azok tudják, hogy kevés magyar hirdetést magasztalok, de azért vannak nagyszerű kivételek. Ez a reklám majdnem tökéletes: nem igazán értem a jobb oldali fekete mezőt, ez nagyon lenyomja a vizuális összhatás pontszámát. Valahogyan jobban meg kellett volna grafikailag tervezni, mert mint mondtam, az ötlet humoros, érthető és célba talál, ezért megérdemelt volna egy hasonlóan profi dizájnt is. Mindenképpen figyelemreméltó próbálkozás, nagyon vártam már egy ilyet (is).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr616967603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása