Igen kivételes hirdetés kerül ma az étlapra. A Bosch jóvoltából egy olyan reklámot láthatunk, amely valódi, nem beállított vagy megrendezett. Ilyen mintájú falemezt - ha nem is egykönnyen - lehet találni és már csak egy kreatív ötlet kell, hogy meglássuk benne egy kéziszerszám reklámozásának lehetőségét. (Persze nem zárom ki a Photoshop közreműködését, de nem is tartom szükségesnek.)
Ez a hirdetés is bizonyítja, hogy nem a nagy költségvetés és a csili-vili dizájn árán lehet csak ütős reklámot készíteni. Mindennek az esszenciája a kreativitás.
A szlogen ezzel szemben nem túl eredeti: "Unexpectedly powerful", vagyis "Váratlanul erős". Ami utána következik, az technikai halandzsa, nagyon meggyőzően hangzik, de nem sokat mond annak, aki nem tudja, mi az az IXO és lítium-ion technológia, és valljuk be, nem sokan tudjuk.
Ennek ellenére furfangos reklám, kétségkívül figyelemfelkeltő és ráadásul vásárlásra ösztönöz.