Győzni tudni kell

2015. január 13. 11:45 - reklamfogo

beer.jpgEgy bajnoki hirdetést láthatunk itt, amely ötletes keveréke a vizuális és textuális elemeknek. A reklámot az angol Church End Sörfőzde találta ki, a 2012-es londoni olimpia idejére, amikor egy új ízzel léptek a piacra, a Sporting Gold termékkel. Természetesen ezen információk birtokában már jobban érthető az egész koncepció, ugyanakkor az igazi zsenialitás a részletekben búvik meg. 

A gimnasztikás főalak használata, amint az a korsóért nyúl, fenomenális. Nemcsak arról van szó, hogy az olimpiára időzítve egy sportág piktogramját felhasználják, hanem azt a lehető legkreatívabb módon teszik. A Sporting Gold elnevezés önmagában nem valami ötletes, de megint csak - az olimpiára való utalás tagadhatatlan. A szlogen ismét megér egy misét (ha már egyszer Church End Sörfőzdéről beszélünk, ugye): "A winning blend of British hops." Ezt többféleképpen is le lehet fordítani, mivel a "hop" szó egyszerre jelent komlót, ugrálást, szökkenést és kábítószert. A reklám nyilván a komlóra gondol: "Az angol komló győztes keveréke.", de azért egyrészt ott a kapcsolat a gimnasztikában megszokott ugrásokkal, és ugye Lenin óta tudjuk, hogy az alkohol öl, butít és a romlásba dönt, akárcsak a drog. A grafikai megjelenésről csak annyit, hogy a piktogramnak árnyékot is photoshoppoltak.

Ilyen egy nyerő hirdetés.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr167067413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása