Most veszem észre, hogy az utóbbi jó pár posztban csak dicsértem a reklámokat és semmit sem kritizáltam... ezen a tarthatatlan dolgon most azonnal javítok és egy olyat fogok kötekedni, hogy csak na!
Nézzük ezt a hirdetést (illetve ne nézzük, ha nem bírjuk a vért, az állatbántalmazást, a brutalitást, stb.). Vannak helyzetek, amikor a tűéles grafika és a realisztikus ábrázolás frigyéből valami olyan vizuális teremtmény születik, amelynek jobb lett volna a hamvába halnia... nos, ez a kép pont ilyen. (Csak az kattintson a képre a nagyított változatért, aki régen evett, vagy nem tervezi, hogy a közeljövőben táplálékot fogyaszt.)
A szlogen: "When the wood go, wildlife go", azaz "Amikor az erdő megy, az élővilág megy". Habár ez angolul valamivel jobban hangzik, azért nem vitték túlzásba a kreatív fogalmazást. A Sanctuary egyébként azt jelenti, menedék, ami egy kicsit az a helyzet, amikor az orvos arra buzdít, legyek egészséges és ne járjak hozzá, vagy a rendőr arra kér, hogy ne szegjem meg a törvényt. Ezek kétségkívül nemes, hasznos és jó dolgok, csak éppen a közlő létezésének alapjait kérdőjelezik meg, mert minek a rendőr, ha nincs törvényszegés, minek az orvos, ha nincs betegség és minek a menedék, ha nincs menekülő?
Persze én is szívesebben nézem az állatokat a természetes élőhelyükön, mint állatkertben vagy ruhadarabként, de ezt a hirdetést nem nekem kellene mutatni, hanem annak a cégvezetőnek/politikusnak, aki az erdőirtást elrendeli/jóváhagyja.
Máris jobban érzem magam, hogy egy kicsit kritizálhattam!