Itt a tavasz, a szerelem és a nagytakarítás ideje! Bár a szerelem sokkal kellemesebb téma, most mégis a kisöprés kerül az étlapra, a Leroy Merlin jóvoltából.
A szlogen "Give your house a spring clean" rettenetesen semmitmondó (Adj a házadnak egy tavaszi takarítást), de az első pillantásra is egyértelmű, hogy ezt a reklámot nem a szöveg, hanem a képi elemek viszik el a hátukon. Habár nyilvánvalóan photoshoppolt alkotással állunk szemben, az eredmény mégis meggyőző.
Sokan korholják a képmanipuláció ilyen mértékét, mégis, ahogy azt a példa mutatja, vannak igényes és célravezető megoldások is. A kép ugyanis tökéletesen illusztrálja a mondanivalót, továbbá figyelemfelkeltő és humoros. Másik nagy előnye, hogy az egész házat mutatja és nem csak egy szobáját. Mert hiába mosolyog egy csinos nő a csillogó-villogó nappaliban, az nem mutatja be az egész házra kiterjedő nagytakarítást. Ez a megoldás azonban épületes.