Hiába, van olyan eset, amikor el kell ismerni a vereséget. Le kell szállni a magas lóról és be kell dobni a törölközőt. Meg kell hajolni az intelligencia és kreativitás trónusa előtt, fel kell adni a mindentudás elefántcsonttornyában való terpeszkedést.
Hogy mindezt miért mondom? Nos, az itt látható Volkswagen reklámmal kapcsolatban, ugyanis ez már valami olyan marketingkommunikációs stratégiát követ, amelyet én, egyszerű halandó, nem tudok követni. A négykerék-meghajtásig még bírom a tempót, de a Lady-Vaslady szimbolizmusnál lemaradok. Azt még elhomályosuló tudattal érteni vélem, hogy a négy szó a négy kerék pozícióját jelzi, és hogy talán a vaslady erősebb meghajtást jelez, mint a lady, de hogy ezek hogyan illenek bele az Univerzum leheletfinom szövetébe, és miért jó az bárkinek is, ha vasladyk vannak a kerekei helyén, azt fel nem foghatom. Ez a reklámfogás rajtam is kifogott...