A környezetvédelem fontosságát nem kell hangsúlyozni, ezért is frissítő és üdítő ez a most bemutatott reklám. Az első pillantásra meglehetősen furcsának tűnő hirdetés valójában egy zseniális grafikai megoldás: egy csatorna aljáról felfelé nézve látjuk a városrészt. A csatorna vize azonban nem hiányzik, ott van az: mutatja a lebegő konzervdoboz és a villanydrótok "hullámázása" is.
Az Unilever "Pure It" ("Tisztísd meg") terméke látható itt munka közben, mert mint a szlogen mondja: "Purifies any water", azaz "Megtisztít minden vizet". Természetesen ez erős túlzás, de vizuálisan meglehetősen kifejező. Ha alaposabban megnézzük a képet, még azt is láthatjuk, hogy két oldalról erős konkurenciája van a víztisztító csodaszernek: éppen mosogatóvizet öntenek bele, vegyszerhordókat mosnak és hasonlók.
Bár nyilván több munkával jár, és egyáltalán nem biztos, hogy hatékonyabb lesz a végén az eladási statisztikákat nézve, de valamiféleképpen a vásárlók megtisztelésének érzem ezt a reklámot, szemben egy flakon mellett mosolygó nővel, aki pusztán a kinézetével szeretné elhitetni velem, hogy ez a vegyszer(?) mindent megtisztít.