Döntsünk csak

2015. június 12. 17:47 - reklamfogo

skodapark.jpgTöbbféle reklám létezik, van például az úgynevezett attitűd-építő fajta, amely nem észérvekkel akar meggyőzni egy bizonyos produktum vásárlásának előnyeiről, hanem az érzelmeimre szeretne hatni. A Skoda, amelynek szlogenje amúgy is a "Simply clever", azaz mondjuk "Egyszerűen okos", elég egyszerűen oldotta meg a marketingfeladatot az itt látható hirdetésén.

"A szíved és az eszed ugyanúgy döntene" mondja a felirat, amely egyértelműen az érzelmen alapuló döntést kívánja a racionalitással elegyíteni. Mindez nem is lenne baj, minek túlfogalmazni azt, amit egyszerűen is lehet, de a mellékelt illusztrációt nem tudom hova tenni. Ez a Skoda itt parkol vagy épp behajt/kihajt a gyalogosoknak fenntartott részre/részről?

Az okos döntés most a tilosban való parkolás vagy behajtás között lenne? Persze lehet, hogy ez is roppant egyszerű, csak én kombinálom túl, de akkor sem világos, hogy mit akar ez a kép jelenteni. És nem csak az eszem, a szívem sem tudja.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr687537476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása