Kitört a vakáció, elszabadult a nyár és ehhez hasonlók. Persze nem mindenkinek, mert valakiknek azért dolgoznia is kell. Rájuk gondolva mutatom meg ezt a reklámot, egyszersmind a vizuális élmény mellé gyakorlati tanácsot is mellékelve (nem, nem szponzorál a Kit Kat).
Merthogy a hirdetés a csokigyártó Kit Kat-é, a jól ismert szlogennel "Have a break, have a Kit Kat", amit nem is tudom nagy hirtelenjében, hogyan fordítottak magyarra... de ha nagyon erőlködöm, akkor a "Tarts szünetet, egyél egy Kit Kat-et"-re ferdíteném (egyébként még rímel is, ami szlogennél nem hátrány).
A kép nyaralásra hajaz, pedig nem az, csak a mindennapi hullámverésben tart egy pici szünetet, ahogy a szlogen is mondja. Szóval ha egyelőre nem jutottál el álmaid szigetére, akkor egy csokival odavarázsolhatod magad. Másképp úgysem sok esélyünk van eljutni egy pálmafás trópusi szigetre, kék éggel, türkiz tengerrel és napsütéssel.