Övvel könnyebb

2015. június 28. 08:27 - reklamfogo

belt.jpgUtazni jó! Megérkezni még jobb! Nagyjából így foglalnám össze az itt látható hirdetés mondanivalóját, amelyet egy kanadai város hatóságai készítettek azzal a céllal, hogy a biztonsági öv használatára emlékeztessék az autósokat. (Szóval ott sem valami nagy a fegyelem?)

"Buckle up. Stay alive." azaz "Kösd be magad. Maradj életben." szól a frenetikus szlogen, amit - Hofi után szabadon - vagy egyvalaki talált ki, vagy nagyon sokan, ám az eredmény akkor is halvány kettes. Azt sem értem, hogy az öv miért nem fekete (a legtöbb autóban ugyanis ilyen színű), hacsak nem kerülni akarták a fekete szalag gyászhangulatát. Bár a hirdetés pont erről (is) szól.

Egyszóval egy ötletes elgondolásról van szó, amely sajnos nem párosult jó kivitelezéssel. De szerintem a célját eléri, és nyilván ez volt a lényeg, mégiscsak állami hirdetés és nem egy milliókkal támogatott marketing-műhely varázslata. Ahhoz képest pedig meglehetősen korrektre sikeredett, a többi meg kukacoskodás... 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr627568572

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása