Ahogy már egy korábbi posztban utaltam rá, egy olyan országban voltam, ahol még a cigarettareklámokat engedélyezik. Hogy nem a levegőbe beszélek, íme egy példa.
Az L.A. cigaretta "Bold", azaz "vakmerő, merész" márkáját erősíti ez a fiatalember, az adott ázsiai országra egyáltalán nem jellemző megjelenéssel, és környezetben. Nyilván szembeszökő, hogy magát az aktust, vagyis a cigaretta szívását, kitakarták... ez egyébként a tévéreklámokra is igaz, és nagyon furán néz ki (tévében pláne).
A szlogennek is nagyobb a füstje, mint a lángja: "Welcome to the bold new world", vagyis "Isten hozott a merész új világban", amit pillanatnyilag nem tudok megfelelő aspektusból értelmezni, de majd a második diplomám után talán visszatérek az analízishez.
A kép bal alsó sarkában már egy sokkal jellegzetesebb ázsiai férfiarc füstöl, de mellé odaírták, hogy "Figyelmeztetés: A dohányzás öl." És az egész hirdetés kapott egy 18+ karikát. Isten hozott a merész új világban... én maradnék a jelenlegiben, ha ez az opció adott.