Ööö... el is felejtettem, mit akartam írni... nem is. Csak ezzel az idétlen poénnal szerettem volna bevezetni a Bayer gyógyszergyártó cég egyik termékének hirdetését, amely éppen a feledékenységre és memóriazavarokra kínál gyógyírt (ez viszont jó poén).
A Supradyn nevű, bizonyára nem piros színű, tabletták rendszeres szedésével az ember nem felejtkezik meg olyan dolgokról, mint például a kulcsa vagy a ... szemüvege. Maga a hirdetés ötletes, legalábbis toronymagasan kiemelkedik a hasonló gyógyszerreklámok egykaptafás laposságából. Még variálhatták volna a kulcs-csomót, szemüveget, csekket vagy távirányítót, de ez is szép teljesítmény.
A szlogennel is próbáltak valamit kezdeni, és leszakadni a szakzsargonnal teletűzdelt kábításról, ez így hangzik: "Activate your mind, activate your memory", azaz "Aktivált az elmédet, aktiváld az emlékezetedet". Nem jobb ez, mint a prozoenzimes lakaciddal tertolizált szemcsepp?
Szóval értékelem a Bayer erőfeszítését, hogy valami emlékezetes reklámot alkosson, nekem bejön.