Van-e ártatlanabb produktum széles e földgolyón, mint a kenyér? Annyira általános, mindennapos, megszokott, hogy aligha. Lehet-e ebből a témából valamilyen izgalmas hirdetést kifacsarni? Nos, a Bice cég megpróbált valami egyedivel előrukkolni, és alighanem sikerült is nekik meglepetést okozni.
A kenyerek, és egy kifli, kreatív és rendhagyó elrendezésével olyan hatást értek el, mintha valami teljesen másról lenne szó. Garantálható, hogy erre mindenki felkapja a fejét (vagy a vizet, ha prűdebb). Pedig nincs itt semmi malacság - ez itt kenyér. Még egy lapáttal rá is tettek a szlogennel: "Bread is life.", vagyis "A kenyér élet."
Nem állítom, hogy világbajnok reklám, de tény, hogy ötletes, figyelemfelkeltő és a célját eléri: vágyat ébreszt, hogy szádba vegyél egy... frissen sült kifli vagy kenyér csücsköt.