Elérkezett az év vége, helyénvaló tehát, ha ilyen témájú hirdetést teszünk az idei étlap végére. A Yes mosogatószer gyártója ezzel a kedves ötlettel kíván boldog új évet, de csak a józanoknak, mert a kreativitás csak akkor válik láthatóvá, ha még élésen látunk és az IQ-nk is 100 fölött van.
Ha jobban szemügyre vesszük a képet, akkor észrevehetjük, hogy a poharak annyira, de annyira tiszták, hogy átlátszanak és nem látszanak. (Ha ez így nem érthető, akkor az előbb említett két feltételből legalább az egyik pillanatnyilag nem teljesül, és inkább látogass vissza holnap.)
Értjük a Yes üzenetét, de tartok tőle, hogy nem praktikus a mosogatószer használata, mivel ezentúl egyetlen üvegpoharunkat és edényünket sem fogjuk megtalálni a konyhaszekrényben. Arról nem is beszélnék most, hogy a reklámfotót sem lehetett egyszerű elkészíteni, honnan látták, hogy hova kell tölteni a pezsgőt?