Relatíve sokszor lehet olvasni az állami intézmények reklámköltéseiről, és már ezen a blogon is előfordultak ilyen hirdetések. Eddig úgy voltam, hogy egy dolog a teljesen állami és más a piaci alapokon álló állami intézmények reklámtevékenysége, de egyre inkább hajlok afelé, hogy eltűnnek a határok, és valami szürke köd ereszkedik le az állami marketingtevékenységekre, úgy en bloc.
Itt van a Szerencsejáték Zrt. legújabb reklámjainak egyike, ami igazán szíven ütött. Illetve inkább agyon, mert a szlogen nem az érzelmeimet célozza, hanem az elmémet. Mit is jelentene az, hogy "Egy jelenségnek milliárd magyarázata lehet"? Én egész eddigi életemben úgy tudtam, hogy egy jelenségnek csak egyetlen magyarázata lehet, a többi hibás vagy téves feltevés. Erre tessék, 2016 tavaszán eme jeles intézmény lerántja a leplet az igazságról.
Persze értem(?), hogy mire menne ki a szóvicc-faragás, de ez akkor is reccs.
Szóval én maradok azon a véleményen, hogy egy jelenségek egy magyarázat dukál, és a szerencsejátékosoknál valami furcsa vírus szabadult el. Persze tudom, hogy ez csak egy magyarázat, ami vagy helyes vagy nem... Mindenesetre javaslom, hogy a nem helyes magyarázatot a továbbiakban is hívjuk annak, ami: tévedés.