A tévedések magyarázata

2016. április 07. 17:16 - reklamfogo

szerencselombik.jpgRelatíve sokszor lehet olvasni az állami intézmények reklámköltéseiről, és már ezen a blogon is előfordultak ilyen hirdetések. Eddig úgy voltam, hogy egy dolog a teljesen állami és más a piaci alapokon álló állami intézmények reklámtevékenysége, de egyre inkább hajlok afelé, hogy eltűnnek a határok, és valami szürke köd ereszkedik le az állami marketingtevékenységekre, úgy en bloc.

Itt van a Szerencsejáték Zrt. legújabb reklámjainak egyike, ami igazán szíven ütött. Illetve inkább agyon, mert a szlogen nem az érzelmeimet célozza, hanem az elmémet. Mit is jelentene az, hogy "Egy jelenségnek milliárd magyarázata lehet"? Én egész eddigi életemben úgy tudtam, hogy egy jelenségnek csak egyetlen magyarázata lehet, a többi hibás vagy téves feltevés. Erre tessék, 2016 tavaszán eme jeles intézmény lerántja a leplet az igazságról. 

Persze értem(?), hogy mire menne ki a szóvicc-faragás, de ez akkor is reccs.

Szóval én maradok azon a véleményen, hogy egy jelenségek egy magyarázat dukál, és a szerencsejátékosoknál valami furcsa vírus szabadult el. Persze tudom, hogy ez csak egy magyarázat, ami vagy helyes vagy nem... Mindenesetre javaslom, hogy a nem helyes magyarázatot a továbbiakban is hívjuk annak, ami: tévedés.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr628576588

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása