Egy csinos nővel minden eladható, tartja magát az ősi marketinges mondás. Persze nagy a gond, ha az adott termék nem annyira hozható összefüggésbe nőkkel, mert nem kozmetikum, háztartási dolog, ruha vagy gyógyszer. Természetesen ilyenkor sincs gond, a képzelőerő mindig segít.
A csokoládé sem kifejezetten nőies termék, sőt az alakjukra vigyázó hölgyek nyilván rá sem néznek, de a jó reklámszakember mindent mindennel össze tud kapcsolni. A Snickers például azt találta ki, hogy a csinos nőt beállítja középre és egy kicsit feldobja a hátteret. Tulajdonképpen nem is feltűnő a manipuláció, de ha jobban megnézzük, négy hiba is fellelhető a képen. (Megtalálod őket?)
A szlogen, miszerint "Photo retouchers get confused when they're hungry", vagyis "A fotóretusálók összezavarodnak, amikor éhesek", ötletesen humoros, akárcsak a megvalósítás. Az persze jogos kérdés, hogy egy csokiszelet mennyire megfelelő táplálék éhség esetére, de a másik ősi marketinges mondás úgy tartja, hogy a látvány a fontos, nem a töltelék.