Oké, szóval adva van a feladat, hogy a Gorenje egy új(?), no-frost technológiás hűtőszekrényt reklámozzunk. Igazából nincs benne nagy durranás, mert ilyen technika már létezik, a versenytársaknak is van, szóval ezzel nem lehet megfogni a vásárlót. Szükséges tehát egy nagyon kreatív megoldás, amitől mégis mindenki (vagy legalábbis többen) a Gorenje hűtőt akarja megvenni.
Ezen alapról indulhatott ennek az idétlen hirdetésnek a születése. Azért mondom, hogy idétlen, mert a mai világban - sajnos - az asszociációk is másképp működnek, mint mondjuk 15 éve. Alapvetés, hogy egy aranyos kisgyerek pozitív vizuális élmény, azonban arra nem árt vigyázni, hogy miként szerepeltetjük őt a képen. Nyilvánvaló, hogy maga az illusztráció azt hivatott bemutatni, hogy a no frost hűtőben nem fagy jéggé a jégkrém, és nem ragad rá a nyelv, ha megnyaljuk. Ugyanakkor a jelenlegi... hogyan is fogalmazzam... gyerekmolesztálási ügyektől zajos médiakörnyezetben, óvatosabban kellene képi megjelenéseket választani, mivel ez a beállítás is hordoz magában némi necces konnotációt.
Nem hiszem, hogy a Gorenje kapacitásával ennél jobbra nem futotta volna, a szlogenről már ne is beszéljünk, mert annyira faék egyszerű, hogy még lefordítani sem érdemes.