Posztolj boldogat!

2016. július 07. 12:00 - reklamfogo

Hurrá, nyaralunk! Vagyis természetesen azok, akik megengedhetik maguknak. A többiek se csüggedjenek azonban, kövessék a KFC nyári trükkjét, ahogy az az alábbi reklámfilmben pontosan bemutatásra kerül.

Egyszer már értekeztem itt arról, hogy a Facebook valóság bizony eltérhet a realitástól, de tudom: én vagyok egy konzervatív öregember, mert az FB úgy hasít el mellettem, mint egy szuperszonikus repülő. De akkor is. Az elvek azért vannak, hogy kiálljunk értük. És az én véleményem még mindig ugyanaz: posztolhatod a fake képeket a boldogságodról, ha az életed nem ér tovább egy gyorsétterem tálcavédő reklámpapírjánál. Ennél egy igazi margitszigeti kép is többet ér.

Ja, maga a reklámfilm? Az zseniális! (Komolyan!) A célközönség pedig egyértelműen bekajálja.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr998877070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása