Gyakran panaszkodom ötlettelenségre vagy éppen a humor teljes hiányára, nos, az itt látható LG reklámnál egyikkel sincs probléma, mert kitettek magukért a guruk. Céljuk az volt, hogy bemutassák, az LG G3 akkumulátora sokáig bírja, nem kényszerülünk lépten-nyomon töltögetni, például egy kórházban, szegény páciens kárára. Mert ha jól megnézzük, kommunikálni vágyó emberünk bizony épp egy beteg életfenntartó berendezését húzta ki a konnektorból, hogy használhassa hőn szeretett mobilját.
Persze azért ne ájuljunk el gyorsan (ahogy a levegő nélkül maradt beteg fog hamarosan), mivel a hosszú akkuidő is lejár valamikor, és akkor nincs más megoldás, mint csatlakozni a hálózatra: ott és akkor, amikor beüt a krach. Lehet, hogy nem naponta, de kétnaponta, és ha akkor épp a kórházban vagyunk, akkor ott. Mert beszélni muszáj.
Ez persze már gondolkodást igényel, amiről tudjuk, hogy a reklámok ellensége, mert azok leginkább az érzelmeinkre kívánnak hatni. Azzal ugyanis egyszerűbben boldogulnak a pénztárcánk tartalmáért folytatott küzdelemben.
Ettől természetesen maga a hirdetés még vicces és informatív, én is megvenném a G3-at, bár kétlem, hogy az akkuidő miatt.