Kalandos kérdések

2016. augusztus 31. 07:13 - reklamfogo

Tegnap az Auchanban jártam, és felfigyeltem ezekre a táblákra, amelyeket üzletszerte kiakasztottak, összhangban a most futó "kalandos" kampányukkal. Mivel kérdezték, megpróbálok röviden válaszolni - bár nem vagyok biztos benne, hogy valóban kíváncsiak a feleletekre.

Szóval, mikor jött házhoz legutóbb a mesés kelet? Nos, a mai migráns-hangulatban ez a kérdés akár politikai vetületeket is hordozhat, de tekintsünk el attól, hogy mindenben ezt lássuk. A válasz tehát: nagyon-nagyon régen (mikor is voltak nálunk legutóbb ázsiai vendégek?). Vagy az Auchan szerint az is számít, hogy mikor ettem utoljára kínai kaját? Mert akkor a válasz némileg egyszerűbb: augusztus 16-án. 

Mikor éreztem magam borkóstolónak? Ezt viszont precízen meg tudom határozni: soha. Mármint olyan még nem történt, hogy nyakamban az elmaradhatatlan, ezüstláncon lógó kehellyel, hosszasan szaglászgattam volna bármiféle bort, majd fél percen át öblögettem volna vele, hogy azután kiköpjem. Mindezt megspékelve azzal, hogy nemcsak az éttermi etikett, hanem a bortermelés fázisainak kimerítő ismeretével ötvöztem volna eme tevékenységet. Szóval sommelier?... még soha.

Mikor vacsoráztam igazi ínyenccel? Ellentétben a francia(!) multival, egy kutyát nem tekintek ínyencnek, lévén egy kutya sok mindent megeszik, amit ember nem szívesen, gondoljunk például a kutyatápra (elnézést kérek a kutyatulajdonosoktól). Viszont simán feltételezem, hogy minden más embertársam szívesen fogyaszt igazán finom ételeket a menzaszínvonal helyett, tehát kijelenthetem, hogy például tegnap a családi vacsoránál igenis együtt étkeztem ínyencekkel. 

Bónusz: Az, hogy mekkora kalandot jelent az étkezés vagy a borivás, egy 1-től 10-es skálán alapesetben 2-re tenném. Az érték egyenes arányban növekszik a Magyarországtól való kilométerben mért távolsággal, illetve fordított arányban a higiéniás szabályok betartásának szigorúságával.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr1911661944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása