Viszonylag kevés hirdető meri lehülyézni a vásárlóit és/vagy ügyfeleit, de a Diesel a képünkbe vágja az igazságot. "Be stupid", azaz "Légy hülye" mondja a szlogen, ezen a szintén hülye képen.
Amit itt látunk, az diplomatikusan is szólva is őrültség. Adott egy szavanna vagy legalábbis szafaripark, ahol egy megtermett hím oroszlán kószál, tegyük hozzá jogosan. A kép előterében ugyanakkor egy ifjú hölgy áll, alsóneműben vagy fürdőruhában. Nos, ez a legkevésbé sincs rendben, mert mit keres valaki egy ilyen helyen ilyen öltözékben? Vagy a fotó kedvéért vetkőzött neki? Ennek némileg ellentmond, hogy a készülő kép testének egy meglehetősen körülhatárolt részét fogja ábrázolni, amely elkészítéséhez ennyire felesleges volt nekivetkőzni. Szóval az egész jelenet abszurd, vagy másképp, ostoba.
"Smart may have the brains, but stupid has the balls", mondja a felirat, amelyet úgy tolmácsolhatnánk ékes magyar nyelven, hogy "Az okosoknak talán van eszük, de a hülyéknek van bátorságuk". (Igazából "van tökük", ami a képen látható lány esetében csak átvitt értelemben használható.) És most ezzel mit kezdjek? Ami a következő másodpercekben várhatóan lezajlik az oroszlán és a hölgy között, az sem nem okos, sem nem bátor. Inkább csak azt illusztrálja majd, hogy az okosok életben maradnak, a hülyék pedig nem.
Nem teljesen világos számomra, mi is volt ezzel a reklámmal a Diesel célja. Nyilván valami fiatalosat, vicceset, meglepőt szeretett volna tálalni, amelyből kettőnek meg is felel, ám a viccesség inkább lett hülyeség... elrontva ezzel az egészet.