Csodás reklám

2016. december 07. 07:04 - reklamfogo

allianzautos.jpgA biztosítás általában hálás téma a reklámozásban, hiszen több lehetőség is ajánlkozik az ügyes megvalósításhoz. Választhatunk sokkoló, vicces, komolykodó vagy éppen elvont szlogenekből és illusztrációkból. Persze hiba lenne azt hinni, hogy akkor biztosítást reklámozni a legkönnyebb. Nem az, és ezt számos félresikerült próbálkozás bizonyítja. Ám a most bemutatott Allianz hirdetés az ötletes megoldások közül való.

A képen egy érdekes pillanatot látunk: a vihar által kicsavart fa, egy különös fejlődési rendellenesség miatt, nem zúzza laposra az autót. Ilyesmi előfordulhat, bár nyilván eszméletlen ritka. Majdnem csoda. Ezért is szól úgy a szlogen, hogy "Miracles happen, but don't count on them.", azaz "Csodák történnek, de ne számíts rájuk." Apróbb betűkkel még ott szerepel, hogy "Feltételezheted, hogy minden vihar megkímél, de mi azért javasoljuk az Allianz autóbiztosítást."

Bár a hirdetés izgalmas, humoros és kifejező, kicsit olyan kezdő biztosítási ügynök duma: "nem erőszakoskodunk, csak javasoljuk, mert ugye, nos, tudja, bármi megeshet..." Szerintem ennél valamivel konkrétabb (vagy nyomulósabb?) szöveg kellene, ez túlzottan az olvasóra bízza a döntést, ahelyett, hogy megragadná a kezdeményezést. Ettől függetlenül értek a szóból, még ha nem is az Allianz-ot választom (miért is pont őket?).

Mondom, egy picit rámenősebben is lehetne... az ötlet van olyan profi, hogy elbírja.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr6912029003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása