Az új év első régi reklámja következik, révedjünk vissza a korabeli hirdetések fekete-fehér világába. Szemünket vessük a termékre... mondom a termékre! Az a fura alakú doboz ott alul, az maga a termék. Egy hamisítatlan Bell&Howell színes diavetítő!
"Sabrina bemutatja a világ legjobb vetítőgépét... az ő Bell&Howell színes diavetítőjét." mondja a felirat és azt is olvashatjuk alul, hogy a termék az összes vezető fényképészeti üzletben kapható. Magyarul kissé láma a szöveg, ám angolul ül a poén. A vetítőgép angolul "projector", de maga az alapszó, a "project", azt is jelenti, hogy kiemelkedik, kiáll, kinyúlik. Igen, akárcsak Sabrina felsője. Ami különösen ötletessé teszi a dolgot az az, hogy Sabrina szerepeltetése a képen nem öncélú figyelemfelhívás (vö. a szex mindet elad), hanem kreatív illusztrálás.
Még általános iskolában volt poén a "hol lehet ilyen hegyes polót kapni?" szöveg, most látom, hogy honnan eredhetett a mondás. Amit egyébként itt látunk, hátha valakit mélyebben is érdekel a dolog, az a negyvenes-ötvenes években divatos ún. lövedék melltartó (bullet bra), amely még ma is beszerezhető az internetről. Szerintem osztatlan sikert aratna bármelyik irodában...