Van úgy, hogy a reklámtervezők legjobb igyekezete ellenére is becsúszik valami apró bibi - amikor a gonsodan megtervezett hirdetések a sors fintora folytán nem megfelelő helyekre kerülnek, vagy "rossz társaságba" keverednek. Ebből mutatnék be most pár példát:
Az első képen egy szomorú lány tartja bőrrákban elhunyt testvére arcképét, aki a túlzásba vitt napozás miatt hunyt el. Mellette egy "Hoppá!" feliratú hirdetés ajánl orvosságot a hajfestés hibáira. A másik két poszter a táplálkozással van kapcsolatban: míg az egyik a gyermekkori elhízás veszélyeire figyelmeztet, addig az alatta lévő épp egy gyorsétterem-láncot reklámoz. Jézus és a macska nem szorul magyarázatra, azt hiszem.
A gyermeküket halálra éheztető szülőkről szóló cikk mellé bekerült egy fogyókúrás reklám, az "I can make you thin" szlogennel, ami annyit tesz: "Vékonnyá tudlak tenni". Hoppá! A következő plakát a munkahelyi balesetek megelőzésére koncentrál, "Where's daddy?", azaz "Hol van apa?" felirattal. Nyilván komoly baleset érte, de egy közeli plakát egy másik alternatívát ajánl: "Gentlemen's Club" - azaz "Férfi Klub", a kép alapján nem lehet kétségünk afelől, hogy milyen szórakozóhelyről van szó.
Ha már elindultunk ebbe az irányba, akkor értékelhetjük a "répa hölggyel" vagy a "hölgy répával" című kompozíciót is. "Got a giant thirst?" kérdezi a répa, vagyis "Hatalmas szomjad van?" Inkább éhségnek nevezném, de így is áthallásos. Danielle Smith is pórul járt a busszal, de ez legalább vicces. Különösen, hogy a hölgy Vadrózsa (Wildrose). Végül egy haláli poén: a Walking Dead plakátja egy temetkezési vállalkozás mellett kegyetlen tréfa.
Persze nem kell messzi fördre utazni ehhez, nálunk is akadt már erre példa.