Ha nincs is még itt, de rohamosan közeleg az utazási szezon, sokan pakolnak vagy készülődnek, és a statisztikák szerint egyre többen választják a repülőgépet az utazáshoz. Nem meglepő, hogy a marketing szakosztály is rárepült a repülőterekre, mint reklámhordozóra. Nem mintha eddig nem lett volna telezsúfolva reklámmal, de új lehetőségek és felületek nyíltak meg.
Az első kép egy bűvész előadást van hivatva hirdetni, viccesen ötletes módon, nyilván jó okot adva a mobiltelefonos fotózáshoz, és facebookos megosztásokhoz. Tökéletes vírusmarketing, és kizárt, hogy a sok elért ember közül valaki végül ne szeretné megnézni az előadást. És mi van, ha egy vicces utas leemeli a bőröndöt és elviszi szuvenírnek?
A másik reklám egy kaszinóé (mily meglepő, ugye?), és szintén a kreativitás kifogyhatatlanságáról tesz tanúbizonyságot. Tulajdonképpen nagyon egyszerű, de mégis milyen elementárisan ötletes - használjuk a körbeforgó csomaghordó szalagot rulettasztalnak. Tegyék meg tétjeiket, illetve bőröndjeiket!