Sok vita volt, van és lesz arról, hogy milyen is a jó reklám. Sorolhatnánk mindenféle kritériumot, példát és alapelvet, de az igazság az, hogy nagyon nehéz megjósolni, miből lesz a cserebogár. Hiszen ami az egyik embernek tetszik, a másiknak nem biztos, hogy ugyanúgy bejön. Persze vannak tényleg működő alapelvek, mint például az, hogy a "jó" reklám legyen eredeti. És ez a Mountain Dew üdítő-reklám pont ilyen:
Nem indul túl lehengerlően, nem szögez oda a székbe, csak egy pankrátor teszi-veszi magát, és olyanokat kiabál, hogy "Hadd mondjak neked valamit, Fukar Jim, kimegyek oda, és felmosom veled a padlót, mert ez az, amit én teszek, amikor megcsinálok valamit." És már legyintenénk is, hogy hagyjál már békén, amikor beindul az, amiről a bevezetőben meséltem: az eredetiség.
Mert meglódul a kamera, és hamarosan kiderül, mi is itt a nagy helyzet, miről is vakerál a fickó: ez itt egy üdítőital (nem energiaital, a koffeintartalma alapján), ami felpörget. "Give your head a Mtn Dew kisckstart", vagyis "Adj a búrádnak egy Mtn Dew kezdőlökést". Tudom, hogy nem mindenki fog egyetérteni velem, de szerintem ez egy jó reklám.