Kifejezetten elragadó grafikával készült ez a hirdetés, mintha egy számítógépes játék vagy rajzfilm egy kockáját látnánk. Már ezzel is egyértelműen kilóg a sorból és felkelti az érdeklődést, amely egy reklámnál egyáltalán nem hátrány, sőt inkább előny. Aztán próbáljuk értelmezni az eléggé klisészerű jelenetet, de dacára a sztereotip szituációnak, mégis élvezzük a helyzetet. Érdemes megfigyelni, hogy a grafikus apró komikumot is elrejtett: az üveglapot cipelő baloldali alak túlméretes orra az üvegnek nyomódik.
A várható baleset egyértelmű, a sérültek száma pillanatnyilag megjósolhatatlan, de valahol egy és négy között mozog. Tekintve a széttörő üveg éles szilánkjait, a vérzés elkerülhetetlen, a gyors orvosi segíség pedig nékülözhetetlen. És pont itt van a hirdetés lényege: az amerikai UMD Care nevű, 24/7 orvosi szolgáltatásokat nyújtó klinika résen van. "We're also around the corner", vagyis "Mi is ott vagyunk a sarkon", mondja a felirat, jelezvén, hogy szerte New Yorkban elérhetőek rendelőik.
Ugye, hogy lehet komoly egészségügyi szolgáltatásokat fehérköpenyes, komor-tekintetű alakok, feszes uniformisú, karcsú nővérkék, és tudományos hablaty nélkül is hatékonyan hirdetni?