Nekem semmi bajom sincs a Land Rover autóval, sőt, magam is szívesen elkormányoznék egyet. Valahol a tudatalattimban, nyilván a korábbi imázs-építő reklámok hatására, erről az autóról a vad tájak, kemény utak, erő, dinamika és a szikár elegancia jut az eszembe. És akkor karamboloztam ezzel a reklámfilmmel:
Nem tudom, láttam-e már olyan reklámot, amely ennél is jobban az imádat tárgyává tesz egy autót, hiszen ez nem csak plátói szerelem, ez fülledt erotika, és ha nem nyílna ki az ajtó, ki tudja még mit tenne a kocsival sármos pasink. Komolyan nem értem, mi volt a koncepció emögött a hirdetés mögött... (egy halvány sejtésem azért van).
Egyébként az egész arra megy ki, hogy használt Land Rover-t csak olyan korábbi tulajdonos esetén érdemes venni, akit a Rover igazol (Certified pre-owned). Most akkor a fekete hajú amorozó lenne a korábbi tulaj, aki még mindig így kényezteti a kocsiját? De akkor miért vált meg tőle?
Elismerem, hogy az ötlet nem teljesen elvetélt, sőt meghökkentően figyelemfelkeltő, de pillanatnyilag csak arra tudok gondolni, hogy amennyiben nem szeretném, hogy autómat idegen férfiak nyalogassák, ne vegyek Land Rover-t, használtan se.