Csak megjegyezném, hogy bámulatos, mire képes manapság a tudomány... a digitális grafika, és szerintem a reklámiparban alaposan ki is élik tehetségüket, lehetőségeiket és képességeiket azok, akik mesterei a Photoshopnak és társaiknak. Az itt látható hirdetés is ékes példája ennek a kacifántos nyitómondatnak, az Eurowings légitársaság által megbízott reklámügynökség nem sajnálta a grafikust a projektből, aki le is tette a névjegyét ezzel az alkotással.
Igen, alkotás, mert bár tudom, hogy nem igaz, és csak optikai csalafintaság, de maga a reklám eszelősen kreatív, precíz és káprázatos. A repülőgép árnyékú, repülőgép szárnyalást utánzó póz, illetve a környezet ügyes kidolgozása elsőrangú képet kreál.
"Just fly there", mondja a szogen azaz "Csak repülj oda". És pontosan itt zuhan le az egészen idáig a fellegekben szárnyaló koncepció. Mert hová is repüljek? Bár szeretek utazni, nem igazán ismerem fel ezt a turisztikai desztinációt, éppúgy lehet Olaszország, mint Törökország, de akár a görög vagy a spanyol tengerpart is (ha csak az Eurowings által repült helyeket gondolom végig). Szóval fontos dolog a külcsín, és általában viszi is a hátán a hirdetést, azért nem tanácsos lefelejteni valami faktuális infót sem. Mert azzal még jobb lett volna...