Tüzes víz

2018. szeptember 14. 07:41 - reklamfogo

smirnoffbra.jpgKerestem valami érdekes retro reklámot, és ezt a hirdetést (is) találtam. Tulajdonképpen nem tudom eldönteni, mit tartsak róla, sírjak vagy nevessek, dícsérjem vagy kárhoztassam. Maga a hirdetés egy vodka reklám, amelyen a központi helyet egy csinos hölgy foglalja el, kezében a becses nedű, jéggel lazított kiadásával. De a hangsúly nem ezen van, hanem azon, hogy a nő nem visel melltartót. (Igen, így van, ha valaki eddig nem figyelt volna fel erre az apróságra.)

A tényre egyébként maga a reklám is felhívja a figyelmet a szövegével: "Sosem gondoltam rá, hogy elégessem a melltartómat, amíg fel nem fedeztem a Smirnoffot." Korszakalkotó felfedezés, mit ne mondjak. De a további szöveg is hasonlóan magvas gondolatot fogalmaz meg: "Minden lehetséges, ha megtanulod kezelni a Smirnoffot."

Ha mindezekhez hozzátesszük a jobbról profilban bebámuló pasit, akkor bizonyos asszociációk indulhatnak meg az agyunkban, de nekem hirtelen csak az jutott eszembe, hogy vajon a fickó milyét égette el a Smirnoff hatására? 

Ennél egyébként még az a szóvicc is jobban esett volna, hogy "Smirnoff-Bra off". Ez angolul nem csak rímel, de egész jól hangzik, magyarul sem ez, sem az, de azt jelenti, hogy "Smirnoff-Melltartó le". Pedig nem is ittam...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr1014231085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása