Nagyon helyesnek és kreatívnak tartom, amikor az autógyárak maguk is kampányolnak a biztonságos autóvezetés mellett és érdekében. Az pedig különösen elismerésre való, ha ezt kreatívan teszik. Ez sajnos nem igazán mondható el erről az Opel hirdetésről, de ettől függetlenül ne szóljuk le.
Az első figyelmeztető elem a nagy, fekete háttér: komolyságot, súlyt ad a mondanivalónak. A következő alkotórész az üzenetablak, amely nyilván a mobiltelefon használatára utal, bár ez azért nem annyira egyértelmű, hiszen akár egy képregény szövegbuborékja is lehetne. A kreativitást a szövegbe sűrítették, amely magyarul valahogyan úgy adható vissza, hogy: "A géplelésed vezzettés kzöban epenn ojan rosssz, mint a vzetésd gplelés kzöben"
Tulajdonképpen egyszerű, érhető és figyelemfelkeltő. Mégis, hiányzik belőle valami apróság, amitől ez az egyébként értékes és érdekes ötlet, a megjelenésében is színpompás lesz.