Elméleti reklám

2018. szeptember 26. 06:06 - reklamfogo

Mielőtt bármit is mondanék erről a Volkswagen reklámról, először adjuk át magunkat az élvezetnek... vagyis tekintsük meg magát a produktumot:

Az egész egy gagyi home video szinten kezdődik, én két dolog miatt nem váltottam csatornát (illetve nem klikkeltem el, mert az interneten néztem): egyrészt jó a zene, másrészt meg kíváncsi voltam, mi fog kikerekedni ebből. Leginkább valami óriási bakira számítottam, mondjuk a nagypapa felrúgja valamelyik csöppséget a vad táncban, de legalábbis hanyatt esik, egyenesen bele a vitrinbe. Ehelyett tőmondatokat kaptam: "Ez táncolás." "Elméletileg." Itt már tűkön ültem, hogy ebből mi lesz? "A nem eredeti alkatrészek működnek." "Elméletileg." Aha! "Inkább kérjen eredeti Volkswagen alkatrészeket."

Szóval ez egy autóalkatrész reklám. Ihaj! Egy nagyágyútól. Csuhaj! Azt nem tudom, hogy ez egy kezdő nagy ötlete volt, vagy egy profi kezdő húzása (mármint hogy amatőr videóval vezesse fel a tényállást), de szerintem sikerült megragadni a figyelmet... elméletileg. Én, mint reklámfaló, nyilván végigülöm a bevezető képsorokat, de egy átlagos reklámutáló már a negyedik másodpercben elkapcsol, nem várva meg a katarzist... gyakorlatilag.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr9814258315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása