Ahhoz kétség sem férhet, hogy a McDonald's marketing osztálya bizony kitesz magáért az egyes reklámok megtervezésénél. Én azt is gyanítom, hogy van egy külön csapat, amely kizárólag a sültkrumplit magába foglaló kreációkért felel. Mással ugyanis nem tudom magyarázni, hogy miből ered ez a sziporkázó ötletesség, amely ezt az egyszerű ételt ennyiféle költeménybe tudja beleoltani. Íme, a teljesség igénye nélkül, egy kis ízelítő:
Ahogy látható, vannak alkalomra készült reklámok (Halloween, költözés, évforduló, szülinap) vagy promóciók (halas szendvics), de álláshirdetés vagy a mobilalkalmazásuk beharangozása is.
Nyilván, ha szeneslapáttal ütnének, egy idő után kényszerből magam is ki tudnék találni ilyeneket, de fizikai kényszerítés nélkül szerintem eszembe nem jutna ennyi sültkrumplis ötlet. Szóval elismerés a reklámok kisütőinek (remélem őket nem érte fizikai attrocitás).
U.i.: Nem, sem pénzbeli, sem természetbeni juttatást sem kaptam a gyorsétteremtől ezért a posztért, még csak sültkrumplit sem ajánlottak fel. Azt ellenben nem tudom megígérni, hogy amennyiben utólag meghívnak egy krumplira, azt nem fogadom el.