Szakállas poén

2019. december 05. 06:24 - reklamfogo

razors-santa.jpgNyilván mindenki felismeri a képen látható férfit, még akkor is, ha éppen az egyik legjellemzőbb stílusjegye, a hófehér szakálla, ezúttal hiányzik. Meghökkentő átalakulás, ráadásul nem is áll neki rosszul az új fazon. De miről is van szó?

A reklám a borotvapengéket gyártó Gillette alkotása, kifejezetten a Mikulás idejére. Bravúros választás, hiszen éppen azt szabadítják meg ikonikus szőrzetétől, aki elképzelhetetlen (volt eddig) a szakálla nélkül. Szinte alapelv, hogy egy hirdetés legelőször vizuálisan ragadja meg a nézőt, ez a szakállatlan Mikulással egyértelműen teljesül.

Ha a figyelmünket már magkapták, olvassuk el a szöveget is: "The best a man can get", azaz "A legjobb, amit egy férfi kaphat" mondja a szlogen. Ez szintén a Mikulás motívumot hozza, hiszen magába foglalja az ajándékozást, amely nemcsak a Télapónak jó, de nyilván a Gillette-nek is, hiszen még az is lehet, hogy az ötletes reklám hatására több borotvapenge fogy.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr5015314170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása