Sablonos lehet alkoholmentes sört autóvezetővel reklámozni, de ahogy mondani szokták, van új a nap alatt. A Heineken lerágott csonthoz nyúlt, de micsoda pecsenyét sütött belőle! Íme:
Hogy is kezdődhetne másképp, mint az iszogató sofőrrel, akit hogy, hogynem tettenér a rend éber őre, és szigorú arccal máris írja a bírság-cédulát. Emberünk nem zavartatja magát ezen, sőt mosolyogva mutatja, hogy ez a sör bizony zéró alkohollal készült, és mi, reklámfogyasztók, ráncoljuk a szemöldökünket a kiszámítható sztorin. De most jön a lényeg. A bírság ugyanis nem a sörivásért készül (úgy látszik zsarubarátunk is ismeri az alkoholmentes terméket), hanem a tilosban parkolásért. Mert az alól nem kibúvó a nulla százalékos nedű.
Nos, vicces telitalálat volt a részükről, egészségünkre!