Itt állunk az év utolsó napja előtt, virsli, pezsgő és a többi mámor bekészítve. Amíg még józanok vagyunk, pillantásunkat vessük erre a reklámra, amely a túlzott alkohol-fogyasztás negatív hatásaira hívja fel a figyelmet.
Nyilván ennek semmilyen visszatartó ereje sincs, nem is azért hoztam ide, hanem egyrészt mert aktuális, másrészt pedig mert egy rendkívül visszataszító pillanatot ábrázol, elfogadhatóan. A színes konfettik használata a (tudjuk mi) illusztrálására kiváló ötlet, teljesen szalonképes lett a hirdetés, megtartva ugyanakkor a mögötte rejlő undit. Sajnos a fehér golyócskák jelentését nem sikerült megfejtenem, lehet, hogy nem is szimbolizálnak semmit. Vagy de. (Falrahányt borsó?!)
A hirdető egyébként egy ivást ellenző társaság, beszédes telefonszámmal (STOPNOW, azaz MOSTÁLLJ), és külön ráirányítanám az elkalandozó figyelmet a felkiáltójelre, amely egy fejre állított üveg.