Tiszta reklám

2020. január 13. 05:45 - reklamfogo

scotchbrite.jpgJanuár mindig a takarítás, tisztítás és az új ágynemű hónapja, legalábbis a marketing szerint. Biztos azt akarják, hogy kezdjük tiszta lappal az új évet. Én is hoztam ezért két idevágó tisztítós reklámot, az egyik jobb, mint a másik. De tényleg!

Elmélkedtem már azon, hogy mennyire túlzóak egyes reklámok, amikor olyasmit mutatnak be, ami a valóságban nem létezik. Olyan képességeket tulajdonítanak a terméknek, amelyre az valójában nem alkalmas vagy nem képes, ám ezzel a túlzással csak azt szeretnék bemutatni, mennyire jó az adott termék. Ezt a túltolást lehet jól csinálni, és lehet rosszul. Az itt látható Scotch Brite törlőkendő jól csinálta, sőt, ragyogóan. Az ötlet, hogy a törlőkendő annyira jól tisztít, hogy a tükörképet is letörli, nyilvánvaló ostobaság, de nagyon látványos, humoros és kreatív.

unnamed.jpgA másik sziporkázó hirdetés ez a tisztítófolyadék reklám, sajnos nem tudtam kivenni a nevét. Ez a hirdetés a maga szimplaságával fogott meg, az egészhez nem kellett más, mint egy tényleg tiszta üveglap és a modell. "Shocking clean", vagyis "Sokkolóan tiszta", mondja a felirat, és tényleg, aki már ment neki szupertiszta üvegajtónak, az tudja, mekkora meglepetés, amikor felkenődik a láthatatlan üvegre. Aztán csak annak örül, hogy nem törte be, mert akkor kénytelen lenne elismerni, hogy észre sem vette... ami sovány vigasz az üvegajtó tulajdonosának, még ha elismerés is a tisztítófolyadéknak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklamfogas.blog.hu/api/trackback/id/tr5215385180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása